luni, 13 iunie 2016

SKATEBOARD ELECTRIC HOVERBOARD A025-6, 10INCH - HANDS FREE, SMART WHEEL BALANCE, BATERIE SAMSUNG

Buna! De foarte mult timp cautam un site de pe care sa-mi pot achizitiona o "noua jucarie", placa care face furori in acest moment! Este un fel de skateboard, doar ca este hoverboard. Mi e pare foarte, foarte interesant, si il puteti gasi in categoria Skateboard electric.
Produsul care m-a atras pe mine este SKATEBOARD ELECTRIC HOVERBOARD A025-6, 10INCH - HANDS FREE, SMART WHEEL BALANCE, BATERIE SAMSUNG.
Imi doresc foarte mult asa ceva. Sincer, am descoperit aceasta jucarie prin pozele vedetelor si am mai vazut oameni plimbandu-se cu asa ceva prin oras. Mi se parea ceva WOW si inca mi se pare! De aceea vreau sa testez si eu un astfel de hoverboard.
Pe site este la un pret accesibil tinand cont de calitatea produsului si de alte preturi. Culoare si modelul sunt superbe!
Pentru mai multe detalii puteti sa va uitati singurei pe site si poate plasati si o comanda! Sigur o sa gasiti ceva pe acolo, sunt foarte multe categorii si mii de produse. :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu