miercuri, 18 mai 2016

Dbags :)))

Buna dragilor! Am venit cu o surpriza pentru voi: un site foarte interesant cu accesorii! Gasim pe acest site cele mai bune accesorii din piele precum genti de dama, de barbati, curele, portofele, pantofi de dama :). M-a incantat la prima vizualizare deoarece produsele arata foarte bine in poze si sunt sigur ca si la deschiderea coletului ar arata la fel de bine. Au preturi foarte avantajoase, acesta a fost unul dintre motivele pentru care m-a atras site-ul cu Genti de Dama si Genti din Piele.
Aceasta gentuta cred ca ar fi un cadou perefct pentru prietena mea, care isi serbeaza ziua de nastere in aceasta perioada! Si ce sa vezi.... in luna mai au niste reduceri foarte interesante, care ma fac sa imi achizitionez poate un produs si pentru mine. Sincer site-ul mi se pare extrem de drăguț :)
Gentuta Cristine Rosie:Gentuta de ocazie tare ,  din material cu insertie metalica de culoare  rosie care se inchide cu accesoriu metalic .
Este o gentuta - plic eleganta si delicata. 
Se poate purta in mana sau pe umar ( are 1 lant care se pot atasa ).
Accesoriile metalice sunt  gri argintiu.
Dimensiuni: inaltime = 10cm, latime = 5cm, lungime = 16cm.







Portofel Elegance Bordo: Portofel din piele ecologica de culoare visinie.
Dimensiuni : H=10,L=18.5.
Sper ca am fost destul de convingatoare si ca o sa va placa noul site descoperit de mine! Va astept parerile, sugestiile, pozele in comentarii. 

               Pentru mine ar trebui sa gasesc o geanta cu care sa ma potrivesc cu prietena mea.
Alaturi de geanta de mai sus ar merge si un portofel de piele si o curea potrivita.

Cu ajutorul situ-lui mai sus prezentat te poti accesoriza potrivit. 
Chiar daca sunt barbat, asta nu inseamna ca doar femeile au mofturi in ceea ce priveste fashion-ul, si eu sunt incantat cand imi achizitionez un accesoriu nou.
Accesoriul potrivit face o tinuta memorabila.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu