sâmbătă, 14 mai 2016

Colier cu mesaj personalizat din aur 14 kt

Buna! Am descoperit un site foarte dragut, cu bijuterii personalizate. Putem gasi bratari, cercei,inele,lanturi etc personalizate dupa placul nostru. Ne putem alege scrisul, culoare șnurului sau materialul (aur/argint).
Să nu vă mai țin în suspans, site-ul se numește  http://www.lovebird.ro/bijuterii-personalizate.html, iar aici puteți gasi bratari personalizate.
Eu mi-am ales colierul cu mesaj personalizat din aur 14 kt pentru a-l face cau unei persoane dragi, unei prietene foarte bune. Vreau sa fie exact ca cel din imagine, aceeasi culoare si acelasi mesaj. Mesajul este unul foarte dragut, fiind scrisa expersia "Te Iubesc" in mai multe limbi. Putem citi I love you, Te quiero, Ti am, Je'Taime,Ich libe dich...
Este pur si simplu un lant superb. Un cadou perfect, care poate satisface orice gusturi. Pretu lui este de 740 ron.
Va invit si pe voi sa va uitai pe site si sa imi spuneti ce va place, ce doriti sa va cumparati sau ce ati dori sa faceti cadou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu